نماینده مردم ورزقان و خاروانا:

بزرگراه خواجه-ورزقان تا دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد/ تعیین تکلیف قطعه آقابابا- خاروانا- نوردوز به زودی!

آوای ورزقان: رضا علیزاده صبح امروز در خصوص روند احداث بزرگراه خواجه – ورزقان به خبرنگار پایگاه خبری آوای ورزقان، گفت: در مورد بزرگراه خواجه – ورزقان مشکلاتی وجود داشت که خوشبختانه با برگزاری جلسات متعدد موانع پیش روی پروژه مرتفع شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه در گذشته مشکلاتی در ارتباط بین شرکت‌ها، مشاور و کارفرمای پروژه بزرگراه وجود داشت، افزود: مطالبات پیمانکاران به دلیل اینکه شفافیت لازم در بحث تامین اعتبار وجود نداشت انباشت شده بود که در نهایت پیمانکاران به دلیل مشکلات مالی توان ادامه فعالیت را نداشتند.
نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس با تاکید بر اینکه اخیراً مسائل مربوط به تامین مالی پروژه از سوی شرکت مس رفع شده‌است، اظهار داشت: شرکت‌های فعال در پروژه بزرگراه خواجه – ورزقان با ارائه صورت وضعیت خود می‌توانند ماهانه تا سقف ۱۰۰ میلیارد ریال دریافتی داشته باشند.
وی گفت: به شدت پیگیر مسائل بزرگراه خواجه – ورزقان هستم تا در دو سال آینده به بهره برداری برسد.
علیزاده با اشاره به اینکه همچنان مشکلاتی در مسیر پروژه بزرگراه خواجه – ورزقان وجود دارد، تصریح کرد: قطعه اول بزرگراه از خواجه به طرف ورزقان و قطعه آخر از ورزقان تا سه‌راهی آقابابا در آینده نزدیک تعیین تکلیف خواهند شد.
وی افزود: قطعه اول از سه راه آقابابا به سمت خاروانا به پیمانکار واگذار شده و در حال مذاکره هستیم تا قطعات بعدی تا مرز نودوز به پیمانکار واگذار و عملیات اجرایی آن شروع شود و از طرف دیگر در تلاش‌ هستیم یک قطعه از این بزرگراه با توجه به نزدیکی مسیر نودوز، خاروانا، سه راهی آقابابا تا مرکز استان توسط منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس احداث شود.

منبع: http://avayehvarzeghan.ir/?p=38228



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: